Politica de confidențialitate

Politica de Confidențialitate pentru Cabinetul RENEW DENTAL OFFICE

Bine ați venit la Politica de Confidențialitate a Cabinetului RENEW DENTAL OFFICE. Această pagină are scopul de a vă informa despre modul în care colectăm, utilizăm și protejăm datele dvs. personale atunci când utilizați serviciile noastre. Ne luăm foarte în serios responsabilitatea de a proteja confidențialitatea și securitatea datelor dvs. personale. Prin utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord cu politicile și practicile descrise în această politică de confidențialitate.

  1. Colectarea datelor personale

Colectăm date personale atunci când decideți să contactați echipa noastră în scopul contractării serviciilor pe care le oferim, fie în calitate de persoană fizică, fie în numele unei companii, prin utilizarea formularului de contact de pe pagina noastră sau prin intermediul aplicației Callpage, vizibilă pe toate paginile website-ului nostru, https://stomatologie-tm.ro/.

  1. Tipul de date personale pe care le colectăm și în ce scop

Colectăm următoarele tipuri de date personale:

  • Nume și prenume: Colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea achiziționării serviciilor noastre și pentru încheierea contractelor de servicii și facturarea serviciilor achiziționate.

  • Telefon: Colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea discutării detaliilor serviciilor pentru care ne-ați contactat.

  • Email: Colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea discutării detaliilor serviciilor pentru care ne-ați contactat.

  • Nume companie: Colectăm această informație pentru încheierea contractelor de servicii și facturarea serviciilor achiziționate.

  • Website actual: Colectăm această informație, dacă există, pentru identificarea nevoilor clientului și pentru oferirea de soluții pentru îmbunătățirea acestuia.

  1. De la cine colectăm datele personale

3.1. Direct de la dumneavoastră, atunci când ne contactați telefonic.

3.2. Electronic, folosind formularul de contact de pe pagina noastră, aplicația Whattsapp sau când ne trimiteți un email.

  1. Furnizarea datelor personale este:

4.1. Voluntară, fără a avea în vedere încheierea ulterioară a unei relații comerciale.

4.2. Obligatorie, în vederea achiziționării serviciilor noastre și implicit, pentru încheierea unei relații comerciale și înregistrarea fiscală a acesteia, inclusiv a facturării.

  1. Prelucrarea datelor personale are loc în următoarele situații:

5.1. Atunci când există o cerere din partea clienților/potențialilor clienți (cerere verbală sau scrisă).

5.2. Când este necesară încheierea unei relații comerciale, respectiv încheierea unui contract de prestări servicii pentru achiziționarea serviciilor noastre.

5.3. Atunci când primim o cerere de ofertă, indiferent de modul în care a fost trimisă (prin email, formular de contact, verbal, aplicația whattsapp).

5.4. Datele personale mai pot fi prelucrate atunci când există un contract de servicii între compania noastră și client (de exemplu, contract de mentenanță) iar datele transmise vor fi astfel stocate și utilizate pentru rezolvarea solicitărilor clientului.

  1. Scopul prelucrării datelor personale

6.1. Datele dvs. vor fi prelucrate numai în scopurile menționate la punctul 2 din prezentul document.

6.2. În cazul în care datele dvs. vor trebui prelucrate în alte scopuri decât cele prezentate la punctul 2, vă vom informa înainte de a le prelucra, iar acestea vor fi prelucrate numai cu acordul dumneavoastră.

  1. Cookie-uri:

7.1. Cookie-urile sunt fragmente de informație pe care site-ul le transferă utilizatorilor pentru a putea ține evidența. Majoritatea website-urilor folosesc cookie-uri. Acestea nu sunt folosite pentru stocarea informațiilor personale.

7.2. Folosim cookie-uri pentru a evalua comportamentul utilizatorilor pe website-urile noastre în scopul oferirii serviciilor de marketing și pentru a facilita utilizatorului accesul la funcționalitățile site-ului (de exemplu, formular de cumpărături, magazin online).

7.3. Puteți dezactiva cookie-urile folosind preferințele browserului. Cu toate acestea, vă avertizăm că dezactivarea cookie-urilor poate duce la funcționalități reduse sau la o viteză de încărcare mai lentă a site-ului.

  1. Dezvăluirea datelor personale

8.1. Datele dvs. personale pot fi accesibile firmei care prestează serviciul de mentenanță a website-ului, însă avem cu aceasta un contract ferm și valabil încheiat, în care sunt incluse și clauzele de confidențialitate a datelor personale.

  1. Perioada de stocare a datelor

9.1. Datele dvs vor fi stocate pe o perioadă de timp limitată, respectiv pe toată perioada contractării serviciilor și până la expirarea duratei de contractare a acestora. Datele de facturare vor fi șterse conform obligațiilor impuse de lege în acest sens.

  1. Transferul datelor personale în afara UE sau SEE

10.1. Cabinetul RENEW DENTAL OFFICE nu transferă datele dvs. personale către țări din afara UE sau SEE.

  1. Securitatea datelor personale

11.1. Securitatea informațiilor primite din partea vizitatorilor sau a clienților este foarte importantă pentru noi. Serverele pe care datele sunt stocate au implementate măsuri de securitate pentru a proteja datele dvs. personale.

  1. Drepturile utilizatorilor

Conform Regulamentului GDPR, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul la informare
  • Dreptul de acces
  • Dreptul la opoziție
  • Dreptul la portabilitatea datelor
  • Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)
  • Dreptul la restricționarea datelor
  • Dreptul la rectificarea datelor
  • Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.
  1. Cum ne puteți contacta

Pentru orice întrebări și solicitări cu privire la prelucrarea datelor personale, ne puteți contacta astfel:

Indiferent de modalitatea pe care o alegeți pentru transmiterea cererii către noi, vom face tot posibilul să rezolvăm toate cererile și/sau plângerile într-un timp cât mai scurt. În cazul în care răspunsul nostru nu vă mulțumește, vă puteți adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (sediul în B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, București).

VĂ MULTUMIM!